Featured

Hjælp dine børn Lær at spise sundere Snacks

Én ting skal være klar på, er faktisk, som du giver dine børn ved hjælp af sunde fødevarer samt snacks, når du sender dem ud universitet samt stort set enhver aktivitet. Må ikke bare give dem med kontanter til at købe fødevarer uden for eller kommer fra automater. Giv alle involverer dem godt velafbalancerede måltider ligner frugt, trail mix, granola barer eller måske mest naturlige chips. Vi vil også tage et kig på nogle forskellige andre sunde snacks, de kan nyde.

Derhjemme, du har meget mere frihed til at give dine børn sundere snacks. I tilfælde af at du er bekendt med velvære måltider detailhandlere eller endda alle naturlige fødevarer område af din nuværende supermarked, kan en person finde mange objekter der, at hver velsmagende og også godt for dig.

Prøv veggie burgere, vedrørende eksempel, som normalt kan være en fremragende alternativ til fastfood burgere. Disse slags kan være toppede ved hjælp løg bare ligesom reelle burgere, også som ketchup, pickles sammen med uanset derudover dine børn ligner at placere på hans eller måske hendes burgere healthy snacks for kids recipes.

Chips og salsa er virkelig en mexicanske godbidder, som viser sig at være i stand til at være godt kendt overalt. En individuel kan finde næsten alle naturlige sammen med organiske former for majs chips og salsa. Inden dit velvære mad sektion kan du desuden få vegetabilske chips, søde kartoffel chips og andre varianter af sundere munchies.

Popcorn er en desserter næsten alle, lille eller voksen, elsker. Denne specifikke kan være mere samt mindre sunde, afhængigt om hvordan det er forberedt. mest emballeret og også mikrobølge popcorn kan være væsentlige, salt og ofte byder kunstige ingredienser og usunde fedtstoffer, ofte til at producere en smøraroma. Biograf popcorn er mange sandsynligvis værst i forbindelse med alle! Popcorn er dog nogen helt økologiske måltider i brylluppet du begynder at bruge popping majs (det så godt kan findes i organisk form), og lade det være i stand til at være der kommer fra bunden. Alle kan bruge eventuelt en luft Popper eller endda en sund madolie, såsom raps eller endda solsikke. Let drys den med havsalt, sammen med bør du allerede nu har afhængigheden af ​​smør, smelte en række organisk eller afklaret smør om toppen.

Et meget nyttigt enhed i sunde snacks arsenal er virkelig en saftpresser. En person kan forstå et utal af sunde opskrifter, der gør brug af frugt sammen med grøntsager og grøntsager. Gulerødder, selleri, æbler, græs hvede, meloner sammen med bær er blot nogle forbundet med den meget sund mad, du kan gøre i forfriskende juice. Erhvervelse dine børn for nogen at foretrække juice, eller måske vand, for at soda blot i sig selv en stor sejr, hvis dette kommer til at være i stand til at danne sig stor kost plan inde i dem.

Finde sunde snacks vedrørende børn kræver ikke at være svært. Din udgangspunkt ville blive at tage varsel om de dine børn har tendens til at ende med at blive i stand til at være spise, og også de ting, de kan lide. Så, når du finder objekter i denne tjekliste, hvor du ikke kan lide, foretage justeringer for at se om du kan finde sundere, men lignende alternativer.

Featured

Sunde valgmuligheder, hvis du elsker at snack

Snacks har udviklet sig fra dine fødevarer, der var, da anses for junk fødevarer til nogle markedsplads kurv fuld af ting at ende med at blive i stand til at undertrykke enhver snack angreb. Selv om 70% involverer snacks normalt forbruges mellem måltiderne som en bro til det efterfølgende måltid, er disse dage godbidder i mange tilfælde indtages sammen med måltider. Snacks kan være bedst for dig. de har en positiv indflydelse på overvægt kontrol, bremse cravings, ophøje energi og også øge stemningen. Din nøgle er ofte at snack sparsomt sammen med at forsøge at undgå at bruge disse, som er høje fedt og kalorie lastet. Snacks, der er godt for dig er disse i som omfatter meget mindre fedt, kalorier samt sukker, og dermed er næringsrige.

Med beslutningen om at snack-intelligent, overveje særlige aktivitetsniveau nogen vil sandsynligvis blive involveret i. Tendens til at ende med at blive i stand til at være nogen ledes ud for en person til at udøve ihærdigt? er en person hengive hele en eftermiddag om lounging fra puljen? er en individuel pakning bilen for at få en motorvej rejse?

Week-end Warrior, anstrengende motion

imagesSnack pack burde være i enhver position til at omfatte protein sammen med kulhydrater. Foreslåede måltider omfatter kyllingesandwich i hele korn brød, kalkun, svinekød eller endda Beef Jerky, eller måske fedtfattig ost. Frugter som bananer, ferskner, cantaloupe samt vandmelon giver kulhydrater, og også kalium, der vil kan have brug for efterfyldning efter anstrengende motion. Glem ikke din vandflaske — opholder hydreret er faktisk afgørende.

Afslapning ved Simpelthen det særlige Pool

Undgå cocktails og også alkoholiske drikkevarer. vælge frisk frugt, ris kager sammen med jordnøddesmør, lys popcorn, guacamole sammen med salt-fri tortilla chips eller måske rene veggies, græsk stil yoghurt, fedtfattig is-mælk, sammen med 1-oz. del involverer valnødder, mandler samt jordnødder. Sip på højt glas af is drikkevand med skiver involverer agurk eller citron.

Road Trip

Hele korn kiks og også ost eller jordnøddesmør, mini pita lommer fyldt op med tun fisk, tørret frugt samt nødder, yoghurt-baserede vegetabilske dip eller endda hummus hjælp gulerødder eller endda selleri, græsk stil yoghurt sammen med ren frugt, lys popcorn. Flavored vand eller vitamin vand.

Snacking er helt sikkert nydt mest i år, endda så i højsæsonen om ren sammen med nabolag frugter samt grøntsager, den særlige generere standen giver rigelig valg. Opret elementer kunne være enkeltstående snacks eller endda parret sammen med ekstra måltider til at producere en dusør i forbindelse med snack muligheder. Med hensyn til eksempel:

  • Brændt eller endda grillet kartoffel kvartaler støves sammen med røget paprika urt grøntsag dip
  • Zucchini samt sommer squash sticks eller måske kiler ristet rød peber hummus
  • Skewered ferskner, blommer eller endda nektariner græsk stil yoghurt og også farin
  • Jordbær vanille-chokolade luns græsk stil yoghurt
  • Citron yoghurt jordbær, blåbær hindbær samt brombær
  • Graham kiks jordnøddesmør
  • Ristede valnødder eller måske mandler rosiner
  • Apple kiler jordnøddesmør
  • Frosne banan halverer jordnøddesmør sammen med hakkede jordnødder

Jeg håber, du vil afhænge af et par forbundet med disse snack forslag og husk at overveje din egen aktivitetsniveau, som vi ved kan afvige ugedag versus week-end. Blot huske de fleste spørgsmål i moderation og også, om du bestemme om de særlige “sunde” snacks eller dem, der er overbærende, sætte dine egne grænser med hensyn til moderate mængder.

Featured

Spise snacks til bedre dig!

download (2)Folk også behandle snacks, som om de er forskellige fra måltider. Omstændigheder inden punkt: når jeg giver ernæring præsentationer, jeg skitsere en ny enkel metode med hensyn til at skabe måltider med en stor stabilitet i forbindelse med fødevarer og ernæring. Nogen næsten altid spørger: “Hvad skal vi have med hensyn til snacks?

Løsningen er: Uanset hvad du har vedrørende måltider, bare mindre.

Har alle Enig om Snacking? Et par siger mellemmåltider holder effektniveauer højere hele den pågældende dag. I hvilket forhindrer lavere energi sammen med ekstra sult, der vil føre til overspisning senere. Andre – specielt vægttab programmer – spænding forbrugende præcis 3 måltider for hver dag. Snacking fremmer overspisning. Brug måde samt mange chancer for at afgøre om mad, har vi en masse chancer for nogen at overgive sig til fristelse.

Lad os antage, her, der vil Snacks ske, så vi kan vel også være klogt med hensyn til dem.

Quick Power Spørgsmål

Kunder ofte anmode mig hvad jeg skal forbruge for “hurtig energi.” Måske de håber jeg vil foreslå noget sukkerholdige. (De, der studerer mine artikler vil ikke rigtig blive overrasket over, at jeg ikke gør.) Afhængigheden af ​​”hurtig” energi sikrer, at din tid funktioner droppet. I stedet for at stabilitet dine måltider spise en god blanding af fødevarer. der vil hjælpe med at holde strøm mere jævn samt opretholdt gennem hele dagen. Forud for nogle træningspas, når mange individer søger “hurtig energi”, spise en lille måltid, der følger samme næringsstofbalance.

Hvad gør et godt afbalanceret måltid fremstå som?

Uanset størrelsen pladen, fylde halvdelen af ​​det sammen med grøntsager. og spise dem. Fyld den ene anden halvdel mere eller endda meget mindre ligeligt sammen med sojabønner (fisk, rejer, kylling, græs-fodret oksekød, usødet protein pulver) og kompliceret stivelse (quinoa, yams, linser, squash, majroer, derfor). Tilføj “gode” fedtstoffer i moderate mængder, hvor du gerne vil have disse (kokosolie, avocado, macadamia olie, olivenolie, ubehandlede nødder). Behandl snacks ligesom bittesmå måltider. I tilfælde af nogen behandle en snack, som om det er anderledes fra måltidet, er det også nemt at ødelægge din næringsstofbalance.

Hvordan for nogen at afbalancere Måltider af de særlige Go

Én enkel metode til strategi mellemmåltider hele eftermiddagen vil være at få flere delte plader ved hjælp af låg. De er tilgængelige omkring internettet på sortiment butikker. I overensstemmelse med de særlige pladeformat beskrevet. grøntsager plejer at gå ind i store afsnit! Når du har brug for køleskabet fra arbejde, perfekt. Når du har oprettet den stærke og også afbalanceret måltid, tage beholderen til at arbejde. Vedrørende de snack, bare spise fra dit måltid du tilføjer sammen. Men! Forbruge at gøre brug af de særlige proportioner i den delte plade. Spis ikke bare ét element i beholderen, uanset hvor stor passer til dine egne behov det kunne være. Forbruge en i den mest fra den største sektion (veggies). Hvis du tager i frokost ud, denne teknik alligevel funktioner for snacks. I dit tilfælde, at du indtager frokost fra dit skrivebord, forberede 2 beholdere – 1 til din frokost, den anden en ringere måltid for at snack via behov. I det særlige tilfælde, at du er bekymret med hensyn til kalorier og også vægttab, ændre bestemt størrelse din egen frokost for at imødekomme dine snacks.

Kan du Forbruge din nuværende Snacks?

Én analyse undersøgelse tillod bidragsydere til at forbruge i testamente fra en buffet, og også i kontrast dine kalorier forbruges af 3 testgrupper.

Gruppe 1 havde simpelthen ingen snack lige før spise fra din buffet. Team to havde en snack på 150 kalorier et par timer før spise i buffet. Team tre havde en 150-kalorie snack inden flydende form – saft, den rystes eller endda en smoothie.

Gruppe 2 deltagere, som spiste 150 solid snack kalorier, reducerede deres særlige typiske forbrug er forbundet med buffet måltider gennem om præcis din samme sort af kalorier.

Gruppe 3 deltagere, som drak 150 kalorier, ikke nedsætte hans eller hendes buffet indtagelse.

drikker juice kunne muligvis tilføje kalorier til din dag. Hvis du er tørstig, er det faktisk en fysik signal til vand. Der er meget mere at sige om mellemmåltider, men det vigtigste er at behandle snacks som små måltider. Konstruere alle om dem bare, hvordan du ville en ny måltid. Bevarer deres stabilitet næringsstoffer den samme som for ethvert måltid. Brug ikke snacks være en undskyldning for en person at over-forbruge kalorier. justere måltider til at overveje snack kalorier direkte i betragtning. Også, ikke springe protein. De særlige fødevarer, der giver den højeste mæthed tendens til at være protein fødevarer. Amerikanerne ofte snack om elendige fødevarer, men lad os ikke rigtig holde sig til som eksempel. især undgå snacking på sukker. Det er dårligt for dit helbred forsikring stiger appetit.M

Sådan taber du dig ved at løbe på rulleskøjter

tab dig hurtigtEn af de bedste måder at brænde kalorier hurtigt er at rulle skøjte. Hjemmesiden Ændring Shape, at en 150 lb. person, der skøjter i 20 minutter ved en moderat intensitet kan brænde 147 kalorier. Desuden hjemmeside SkateLog hævder, at det er muligt at tabe 20 £ ved rulleskøjteløb på bare tre måneder.

Trin 1

Bestem dit vægttab mål. At miste en £ kræver en kalorie underskud på 3500, hvilket betyder, at du skal brænde og undgå at bruge en kalorie alt, der er lig med 3500. Hvis dit mål er at tabe 20 lbs. i tre måneder, dit mål er at tabe 1,54 lbs. om ugen, hvilket er et underskud på 770 kalorier om dagen.

Trin 2

Finde ud af, hvordan du kommer til at realisere den ønskede underskud på 770 kalorier. Hvis du vejer 150 lbs. og kan brænde næsten 150 kalorier ved skating 20 minutter om dagen, kan du skate mere – en times skøjteløb brænder næsten 450 kalorier – og skære 320 kalorier ud af din kost. Du kan også vælge at skate mindre og skære mere fra din kost og ikke behøves de bedste slankepiller.

Din vægt vil ændre dine kaloriebehov behov. En 200 £ person kan forbrænde 590 kalorier i timen skating ved moderat intensitet, hvorimod en person, der vejer 120 lbs. forbrændinger bare 354 i samme tid på samme intensitet. Men underskuddet er nødvendig for at ramme dine ønskede vægttab mål ændres ikke.

trin 3

Køb en flot par rulleskøjter til dig selv. Kom godt i en dejlig par kan motivere dig til at retfærdiggøre det beløb, du vil bruge. Glem ikke at købe en hjelm og et sæt albue og knæbeskyttere, især hvis du er nybegynder.

trin 4

Find et godt område at skate. Du ønsker at finde et område med en glat overflade, som bump kan bremse dig ned og potentielt forårsage alvorlig skade. Din lokale spor kan forbyde rulleskøjteløb, eller det kan være fremstillet af materialer, der ikke er befordrende for skating, såsom grus.

trin 5

Vælg et godt tidspunkt at skate, og holde sig til det, så ofte som du overhovedet kan. Sammenhæng kan hjælpe dig med at udvikle en rutine, som vil holde dig i skak. Hvis du finder din motivation aftagende, bringe en bærbar MP3-afspiller eller bede en ven til at mærke sammen. Hold din skating rutine interessant ved at udvælge forskellige stier og steder; trods alt, er dit daglige mål motiveret af tid, ikke efter afstand.

trin 6

Veje dig regelmæssigt. Der er to skoler til at tænke blandt dem, der er på slankekur – du kan veje dig dagligt, eller du kan veje i hver uge. En undersøgelse foretaget af Annals of Behavioral Medicine tyder på, at de daglige vejer-ins er at foretrække frem for ugentlige vejninger, men det er virkelig et spørgsmål om dine præferencer. Uanset hvad du vælger, skal du ikke være slave af din vægt; det er bare et tal. Stick med dit program i det lange løb, spise rigtigt, holde skøjteløb og til sidst vil du nå dit mål.

Advarsler

Skate i et sikkert område. Undgå travle tidspunkter, herunder myldretiden, hvis det er muligt. Hvis du skal skate natten, slid lyse tøj, så andre kan se dig.
Hvis du bringer en MP3-afspiller med dig, sørg for at det er til en rimelig lydstyrke, så du kan høre det omkringliggende område.

Tips

Hvis du ikke har skøjtede i et stykke tid, vil du sandsynligvis føle sig meget øm dagen efter din første gang på skøjter. Du er ikke vant til de muskler, der anvendes til at skate, hvilket kan forventes efter en lang fravær. Hold på det, og disse ømhed og smerter vil gå væk.
Hvis du bliver træt af skating, prøv peppe det lidt op. Afspilning rulle hockey kan få dig samme fordele uden at føle som du sidder fast gør det samme gamle rutine.

Du skal bruge

  • Rulleskøjter
  • Hjelm
  • Elbow og knæbeskyttere